ראש העיר ירושלים: "אנחנו בונים מאות כיתות לימוד"

אסתי פלד No Comments on ראש העיר ירושלים: "אנחנו בונים מאות כיתות לימוד"

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו בונים מאות כיתות בקצב של השלמת פערים מכל השנים האחרונות. אני צופה ששנת הלימודים תפתח ללא תקלות; יש פה מסה של עבודות שחייבים לבצע, האוכלוסייה הולכת וגדלה, התנועה לא תוכל להמשך כך ולכן חייבים ליצור אלטרנטיבה לרכב הפרטי וזו הרכבת הקלה"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, והתייחס לפטירתו של חכם שלום הכהן זצ"ל וסיפר "הוא אמר לי בזמנו משה ליאון זה ראשי תיבות מ.ל – מחכים לך. מאז היו לי לא מעט פגישות איתו. לאחר שנבחרתי באתי להרים כוסית והוא היה כל כך שמח ומאושר. הייתי מגיע כל פורים לשמוע ממנו את קריאת המגילה".

"הייתה לו דעה מאוד תקיפה אבל מצד שני הוא היה מחבק ומרעיף אהבה", הוסיף ליאון וספד.

הוא סיפר על ההחלטה באשר לפעילויות הפנאי לבין הזמנים מטעם העירייה: "החלטנו שבשעות הלוויה לא תהיה פעילות ואלה שהרגישו שפספסו אנחנו מקבלים אותם מחר כפיצוי".

ביחס לשאלה האם הוא נערך לבחירות הבאות לראשות העיר, אמר: "אני עוד לא נערך לבחירות, אני עסוק מהיום הראשון בעשייה בכל נושא. אם אתה עובד כל השנים מסביב לשעון הבחירות אמורות להיות קלות בע"ה".

בנושא המחסור בכיתות לימוד, אמר ליאון: "יש מחסור מצד אחד, אבל אנחנו בונים מאות כיתות בקצב של השלמת פערים מכל השנים האחרונות. אני צופה ששנת הלימודים תפתח ללא תקלות".

הוא נשאל על הנושא הבוער במיוחד של פקקי הענק ברחבי העיר: "יש פה מסה של עבודות שחייבים לבצע, האוכלוסייה הולכת וגדלה, התנועה לא תוכל להמשך כך ולכן חייבים ליצור אלטרנטיבה לרכב הפרטי וזו הרכבת הקלה. הייתה התלבטות האם למשוך את זה על פני הרבה שנים או מעט שנים קשות יותר ובחרנו באופציה השניה".

לדבריו "מובן מאליו שאתה חייב לעשות את זה כמה שיותר מהר מצד אחד, ומצד שני שבאמת כל בוקר יהיו עבודות ואני דואג לזה. בשבוע הבא אנחנו פותחים את כביש 16. הביצוע היה לא פשוט אבל הציבור ישמח בזה בסופו של דבר".

עוד אמר: "אנחנו צריכים לדאוג גם לחרדים בשכונות המעורבות; אנחנו בונים כל הזמן מבני ציבור; השנה קיבלתי ממשרד החינוך תקציב ל-500 כיתות, זה חסר תקדים. זה מצמצם לאט לאט את הפערים".



0 תגובות